Tuesday, April 5, 2011

Bietjie van Maart...

Uiteindelik sien my blog die lig!  Ek't die eerste 2 nuusbriewe ook opgelaai en sal nou op 'n gereelde basis bietjie nuus op die blog sit.  Sodoende is niemand verplig om tydens 'n besige oggend op kantoor deur my lang emails te worstel nie en julle kan maar van tyd tot tyd kyk of ons nuus op die blog het sou julle belangstel...  Asb moenie ophou email omdat ek nou die blog update en nie meer nuusbriewe mail nie ;-)

Ons Maart was opwindend, akademies, besig, gesellig en ROME-rig!

Herrie het vir 'n week lank eksamen geskryf en alhoewel hy nog wag vir die uitslae glo ons dit het okay gegaan.  Van wat ek hoor was die man nie vreeslik akademies in die Sonop dae nie maar ek moet erken dat hy baie hard gewerk het hierdie afgelope kwartaal en ek is baie trots op hom!  Ek't eintlik nogals bekommerd geraak oor die nerd op 'n stadium want ek't een aand so in die verbygang in die kombuis hom op die boud geklap en amper 'n vinger verstuit - nee, nie omdat sy boude so gespierd is nie maar oor daar 'n, wag vir dit, SAKREKENAAR in sy sweetpakbroek se sak rondgedra word!  Verder het hy ook sy eerste formele en informele rugbyles agter die rug.  Die informele een het een middag na 'n skoolfunksie hier in die vierkant voor ons huis plaas gevind en soos dit MBA studente betaam moes die sessie natuurlik in suit & tie gebeur!  Ek heg vir julle 'n clip aan wat ek uit ons woonstel geneem het van Christos (Griek), Oleg (Rus) en Jan (Duitser) se eerste touchies attempt.


Ek, Meredith en Arden het 'n draai in Utrecht gaan maak om te kyk hoe Arden optree by die Stukafest waarna sy reg deur Holland getoer het vir optredes.  Sy is 'n contemporary danser en dit was nogals interessant om haar te sien optree.  Utrecht het die oulikste winkels met Hollandse muurpapier uit die 80's en ek is baie dankbaar dat ek nie daar bly nie want ek en Herrie sou elke maand van liefde en water moes lewe!

 Utrecht
Interessante ondergrondse pub met die ongelooflikste atmosfeer!
Arden se optrede

Oe, hoor hoe snaaks, ons vriend Elliot van California (inlas) het iets vreesliks oorgekom.  Sy verloofde Meredith het vir 'n paar dae in Duitsland gaan kuier en toe sy terug kom het Elliot wat die hele week alleen moes inkopies doen en self kook vir haar 'n lee pakkie gehou van vleis wat hy by Jumbo - dis soos ons SPAR - gekoop het en baie geniet het.  Hy't ewe trots die pakkie oorhandig toe sy weer gaan inkopies doen en vir haar gevra om asseblief weer daarvan te kry want dit was blykbaar heerlik.  Meredith verstaan al bietjie Hollands en het hom te jammer gekry om te se wat hy geeet het... PAARDENVLEES!  Jip, perd vleis!  Kan julle glo dat dit sommer so by ons friendly grocer verkoop word... sies!
 

'n Hele paar vriende het nou al gevra dat ons foto's van die woonstel wat ons huur stuur en ek wil ook altyd weet presies waarheen ek verlang en dis lekker om te sien hoe dit lyk waar iemand bly want dan kan mens hulle daar imagine.  Soos my skoonouers en Peet & Tharina wat al hier was weet nou presies hoe dit lyk as ons praat van die mark of nuwe meubels in ons tv kamer ens.  Daarom heg ek paar foto's van ons huidige woonstel aan.  Ons het ongelukkig verlede week gehoor dat die woonstel verkoop is en ons moet einde Junie trek, maar daar is darem nog 3 maande om die balkon te geniet en ek't baie tyd in die dag om 'n nuwe plekkie te soek.

Ons bly op 'n groot vierkant, Binnenrotte, waar daar 2 keer per week 'n reuse mark is - oor die mark sal ek 'n ander dag skryf.  En dan het ek al voorheen genoem dat ons ander bure 'n kerk is, die Laurenskerk.  Die kerk is in die veertien honderds gebou maar is in die 2de wereld oorlog deur die Duitsers verwoes.  In die 1940's is die kerk weer in sy volle ou glorie herstel en is die enigste gebou in die stad wat nog herinner aan die middeleeuse periode van Rotterdam.  Vreemde ding van die Laurenskerk wat ek ook al aan julle genoem het is die rave partytjies wat af en toe hier gehou word...
Binnenrotte waar die mark is links en St Laurenskerk regs
TV kamer
Eetkamer
Herrie in die kombuis - Not just a pretty face...

Dan breek die lente ook uiteindelik in Europa aan soos Pampoen reeds vir van julle laat weet het :-)  Ek kan nie glo hoe vinnig die seisoen gedraai het nie en in die kwessie van 'n week kom daar nou orals tulpe en daffodils (my all time favorite) op, die bome het bloeisels en die son sak eers na 20h!  Almal is vriendelik op straat en elke dooie restaurantjie het skielik tafels op die sypaadjie!  Daarom het ons stoep ook sommer 'n make-over gekry om die lente aan te kondig!

My skoonouers was vir so paar dae by ons net voor Hertzog se vakansie en maak weer later hierdie week 'n draai in Rotterdam - ek vertel julle in 'n volgende post van ons kuiertjies en dan ook van ons fantastiese week in Rome...

Vandag was dit weer back to school vir Herrie en ek't vanoggend terwyl ek sy broodjies maak skielik skuldig gevoel dat ons nie nuwe penne gekry het of gesorg het dat sy potlood skerp is nie :-)

Lekker week!

PS: Baie geluk aan Tiaan & Lise wat hul 3de seuntjie ryker geword het hierdie week... Welkom in ons wereld Joshua!

3 comments:

  1. Hi Anel & Herrie!! (…ek dink aan iets soos "Tossie Lochner - Italie, as ek die heerlike rebrieke uit Rotterdam lees!!

    Well done span!!! Geniet dit geweldig.

    Liefde
    Ilze

    ReplyDelete
  2. Hi Anellie

    Lekker om te hoor wat julle als aanvang!

    Groete, Madel

    ReplyDelete